Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie.
Od 1993r nauczyciel wychowania przedszkolnego. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie kształcenia muzyczno-ruchowego, rytmiki, tańca i terapii. Obok wielu metod aktywizujących, od wielu lat wykorzystuje szeroko rozumianą muzykę, w celu, nie tylko podniesienia atrakcyjności zajęć z małymi dziećmi, ale przede wszystkim, jako narzędzie do diagnozy, element terapeutyczno–integracyjny grupy (obniżenie poziomu agresji, obniżenie napięcia mięśniowego, wyciszenie emocji, dostarczenie przyjemności), relaksacyjny i rozwijający ogólną koordynację ruchową.

Tradycje stosowania muzyki w terapii sięgają już czasów plemiennych, kiedy szaman w czasie rytuałów leczniczych stosował śpiew, grę na instrumentach i spontaniczny taniec. Obecnie jest to dziedzina oparta na podstawach naukowych, w której muzykoterapeuta w procesie kształcenia musi przyswoić wiedzę z zakresu wielu dyscyplin naukowych (m.in. psychologii, pedagogiki, psychoterapii etc.), dlatego ukończyła:

  • studia podyplomowe w zakresie kształcenia muzyczno – ruchowego na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie;
  • szkolenie  TERAPIA NIEDYREKTYWNA DZIECI AUTYSTYCZNYCH I DZIECI Z ZABURZENIAMI ZACHOWANIA prowadzony przez dr Marię Piszczek;
  • szkolenie „JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI ZACHOWANIAMI U DZIECI?” –METODA CAROLE SUTTON;
  • szkolenie z profilaktyki i terapii muzycznej w pracy pedagoga.

Prywatnie jest żoną i matką trojga, muzykujących, dzieci. Aktualnie, biorąc z nich przykład, uczęszcza na lekcje gry na gitarze klasycznej. Uwielbia taniec, gra na pianinie, gdy czas pozwoli bywa na koncertach rockowych.