Oligofrenopedagog, terapeuta, neurologopeda. Absolwentka  Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie – studia dzienne na kierunku Pedagogika Specjalna w zakresie Pedagogiki Niepełnosprawności Intelektualnych (1999 – 2004). Ukończyła również studia podyplomowe Logopedia i Pragmatyka Komunikacyjna (2005-2007) APS,  Terapia Pedagogiczna. System M. Montessori (2008-2009) APS oraz Neurologopedia (2011/2012) UMCS.

Pracę zawodową  rozpoczęła w 2005r.  w przedszkolu jako nauczyciel wspomagający w oddziale integracyjnym. Doświadczenie zdobywa pracując z  dziećmi z  wyzwaniami rozwojowymi takimi jak niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia ze spektrum autyzmu, wady genetyczne, opóźniony rozwój mowy, zaburzenia mowy i artykulacji, trudności szkolne. Prowadzi terapię pedagogiczną, zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu oraz wspiera dzieci i ich rodziców w poradni rehabilitacyjnej jako neurologopeda.  Wykorzystuje przede wszystkim metody praktycznego działania i  wielozmysłowego poznania świata.

W swoich działaniach kieruje się zasadą podmiotowości stosując metody niedyrektywne; „podążam i stawiam wyzwania”. Jest zdania że dobre efekty można osiągać jedynie
w atmosferze pełnej akceptacji i zaufania, a nauka to raczej zabawa naładowana pozytywnymi emocjami.

Spokój i harmonię czerpie z obcowania z naturą. Jest miłośniczką poezji, muzyki i różnorodnych form plastycznych. W wolnych chwilach relaksuje się tworząc karty okolicznościowe, wycinanki inspirowane sztuką ludową. Czasami udaje się ją namówić by coś zaśpiewała i wtedy…nawet ptaki milkną. –Ma głos jak dzwon z rzadką kawowo-jazzową barwą. Gdyby nie praca pedagogiczna mogła zostać całkiem niezłą wokalistką ;-). Swoje zainteresowania plastyczne często przenosi na grunt zawodowy tworząc własne pomoce edukacyjne.

Kursy i szkolenia:

  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy.
  • Wczesne zaburzenia funkcji oralnych (pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych) u noworodków i niemowląt  z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego
  • Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania
  • Kinezjotaping w logopedii ®